Vytlačiť
1. Rozvoj metakognície žiakov v edukačnom procese
Názov | Rozvoj metakognície žiakov v edukačnom procese |
---|---|
Autorské údaje | Nina Bodoríková |
Autor | Bodoríková Nina |
Zdrojový dokument | Didaktika : [odborný dvojmesačník]. Roč. 4, č. 4 (2023), s. 15-19. - Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2023. ISSN 1338-2845 |
Druh dokumentu | rozpis článkov z periodík |
Jazyk dokumentu | slovenčina |
Krajina vydania | Slovenská republika |
Heslá | žiaci * myslenie kritické * kreativita * spracovanie dát * psychológia pedagogická |
Anotácia | Dnešný svet je predimenzovaný informáciami. Ak chceme, aby boli žiaci úspešní, musíme ich podporovať v kritickom a tvorivom myslení, adekvátnom reagovaní na vzniknuté situácie a musíme rozvíjať ich uvažovanie o vlastnom myslení. V príspevku sa autorka venuje rozvoju metakognície žiakov v edukačnom procese. Opisuje metakognitívne koncipovanú výučbu. Charakterizuje stupne metakognitívneho myslenia a aj metódy, ktoré využívame pri metakognitívnych stratégiách. |
Báza dát | ČLÁNKY |
Odkazy | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika |
Čísla | 2023: 4 |