Vytlačiť
1. Förderung der Sprechfertigkeit im universitären Fremdsprachenunterricht
Názov | Förderung der Sprechfertigkeit im universitären Fremdsprachenunterricht | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Preklad názvu | Podpora jazykovej zručnosti rozprávania vo výučbe cudzích jazykov na univerzite | ||||||||
Autorské údaje | Magdaléna Paté | ||||||||
Autor | Paté Magdaléna EUBFAJKNJ - Katedra nemeckého jazyka FAJ | ||||||||
Zdrojový dokument | Fórum cudzích jazykov, politológie a medzinárodných vzťahov : medzinárodný elektronický časopis zameraný na cudzie jazyky, politológiu a medzinárodné vzťahy = International Electronic Journal Focused on Foreign Languages, Politology and International Relations. Vol. 14, no. 2 (2022), pp. 32-40. - Sládkovičovo : Vysoká škola Danubius, 2022. ISSN 2454-0145 | ||||||||
Poznámky | VEGA 1/0295/23 | ||||||||
Druh dokumentu | rozpis článkov z periodík | ||||||||
Jazyk dokumentu | nemčina | ||||||||
Krajina vydania | Slovenská republika | ||||||||
Heslá | jazyky cudzie * didaktika * vyučovanie * prejavy | ||||||||
Anotácia | Výučba cudzích jazykov v univerzitnom prostredí na nefilologických vysokých školách, má byť bezprostrednou jazykovou prípravou na komunikáciu v pracovnom živote. Ústna komunikácia v cudzom jazyku na primeranej úrovni patrí k najťažšie dosiahnuteľným cieľom cudzojazyčnej výučby. V príspevku sa chcem venovať tejto jazykovej zručnosti z didaktického a metodického hľadiska, pričom zohľadňujem najnovšie prístupy a stratégie v oblasti rozvoja rečových zručností. Špecifickým problémom pri výučbe cudzích jazykov na univerzitách sú veľké študijné skupiny. Tejto problematike a tiež možným riešeniam, ako sú metódy kooperatívneho učenia, sa vo svojom príspevku venujem podrobnejšie. | ||||||||
Kategória EPC | Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch | ||||||||
Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ | ||||||||
Archív EPC | E23 00132-002, kópia plného textu | ||||||||
Odkazy | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika | ||||||||
Čísla | 2022: 2 | ||||||||
|