Vytlačiť
1. External Assessment of Medical Education Quality: Indicative Model Development Considering Paradox of Skill
Názov | External Assessment of Medical Education Quality: Indicative Model Development Considering Paradox of Skill | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Preklad názvu | Externé hodnotenie kvality medicínskeho vzdelávania: vývoj indikatívneho modelu s ohľadom na paradox zručností | ||||||||
Autorské údaje | Artem Artiukhov, Beáta Gavurová, Iurii Volk, Svitlana Bilan, Serhiy Lyeonov, Tawfik Mudarri | ||||||||
Autor | Artiukhov Artem EUBOBFVIO - Výskumný inštitút obchodu a udržateľného podnikania | ||||||||
Spoluautori | Gavurová Beáta | ||||||||
Volk Iurii | |||||||||
Bilan Svitlana | |||||||||
Lyeonov Serhiy | |||||||||
Mudarri Tawfik | |||||||||
Zdrojový dokument | Frontiers in Public Health. Vol. 11 (2023), pp. 1-11. - Lausanne : Frontiers Media SA. ISSN 2296-2565 | ||||||||
DOI | 10.3389/fpubh.2023.1184861 | ||||||||
Poznámky | VEGA 1/0392/23. - Registrovaný: Scopus | ||||||||
Druh dokumentu | rozpis článkov z periodík | ||||||||
Jazyk dokumentu | angličtina | ||||||||
Krajina vydania | Švajčiarsko | ||||||||
Heslá | vzdelanie * vzdelanie vysokoškolské * lekári * lekárstvo * kvalita vzdelávania * financovanie * hodnotenie pracovníkov * hodnotenie kvality * analýzy * rozvoj trvalo udržateľný * ciele riadenia | ||||||||
Anotácia | Návrh prístupu k externému hodnoteniu medicínskeho vzdelávania a kvality programov, založenom na kombinácii ukazovateľov, vrátane medzinárodných hodnotení, vstupov externých zainteresovaných strán a k hodnoteniu nezávislých agentúr. | ||||||||
Kategória EPC | Vedecké práce v zahraničných karentovaných časopisoch | ||||||||
Registrované v | WOS | ||||||||
Registrované v | SCOPUS | ||||||||
Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ | ||||||||
Archív EPC | E23 00410-001, online | ||||||||
|