Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 16, č. 3 (2023), s. 129-138. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2023. ISSN 1339-3081
Marketingové inovácie sú pre podniky kľúčovým nástrojom na rozšírenie svojich marketingových zručností a posun vpred. Na trhu je k dispozícii veľa marketingových inovácií, ale najdôležitejšie sú zmeny v estetickom dizajne alebo balení, nové metódy umiestňovania produktov, nové médiá alebo techniky propagácie produktov a nové metódy oceňovania tovarov alebo služieb. Cieľom príspevku je identifikovať krajiny, kde sa marketingové inovácie využívajú najviac. Skúmanými krajinami boli krajiny Európskej únie. Na naplnenie hlavného cieľa boli použité sekundárne údaje Európskeho štatistického úradu (EUROSTAT) za rok 2014. Marketingové inovácie rýchlo pribúdajú s novou pripravovanou technológiou a rýchlymi zmenami v inteligentných technológiách. Výsledky nám ukázali, že najinovatívnejšie krajiny sú Nemecko, Turecko, Taliansko a Francúzsko. Najpopulárnejšou marketingovou inováciou sú nové metódy umiestňovania produktov.
Kategória EPC
Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch