Vytlačiť
1. The Didactic Effectiveness Verification of the Teaching Model That Uses an Innovative E-Learning Module
Názov | The Didactic Effectiveness Verification of the Teaching Model That Uses an Innovative E-Learning Module |
---|---|
Preklad názvu | Overenie didaktické efektívnosti vyučovacieho modelu, ktorý využíva inovatívny e-learningový modul |
Autor | Mišútová Mária |
Spoluautori | Mišút Martin EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI |
Zdrojový dokument | EDULEARN23 : 15th Annual International Conference on Education and New Learning Technologies. Pp. 6276-6281. - Palma : IATED, 2023 ; International Conference on Education and New Learning Technologies. ISBN 978-84-09-52151-7. ISSN 2340-1117 |
DOI | 10.21125/edulearn.2023.1657 |
Poznámky | KEGA 004STU-4/2022 |
Druh dokumentu | rozpis článkov zo zborníkov |
Jazyk dokumentu | angličtina |
Krajina vydania | Španielsko |
Heslá | gramotnosť digitálna * kompetencie mediálne * študenti * vzdelávanie elektronické * inovácie technologické * technológie komunikačné |
Anotácia | Príspevok popisuje výskum, ktorého cieľom je overiť didaktickú efektivitu modelu výučby, ktorý využíva inovatívny e-learningový materiál. Tento vyučovací model bol navrhnutý nielen s ohľadom na želané vzdelávacie výsledky a dôraz na rozvoj prierezových kompetencií, ale najmä s ohľadom na počiatočné matematické vedomosti žiakov v postpandemickom období. Cieľovou skupinou sú študenti 1. ročníka bakalárskych študijných programov na technickej univerzite. |
Kategória EPC | Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách |
Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ |
Archív EPC | E23 00241-002, kópia titul. strany |