Vytlačiť
1. Current Stage of the Particular Segment of Augumented Reality Mobile Applications
SYS | 0298391 | |
---|---|---|
LBL | $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ | |
005 | 20240502074524.5 | |
017 | 70 | $a 10.34135/mmidentity-2023-25 $2 DOI |
035 | $a 1122286 $2 CREPC2 | |
100 | $a 20240117d2023łłłłm--y0sloc0103----ba | |
101 | 0- | $a eng $d eng |
102 | $a SK | |
200 | 1- | $a Current Stage of the Particular Segment of Augumented Reality Mobile Applications $f Martin Kuchta, Simona Balaščáková, Peter Drábik |
301 | $a KEGA 029EU-4/2022 | |
330 | $a Technológie rozšírenej reality (augmented reality, AR) v poslednom čase spôsobujú revolúciu v konzumácii obsahu, preto je potrebné, aby vývojári AR, ktorí predstavujú ponuku technológie AR, spoločnosti, ktoré predstavujú dopyt po obsahu AR v mediálnom priestore, a taktiež jednotlivci, ktorí predstavujú konečných spotrebiteľov, poznali súčasnú etapu vývoja a možnosti obsahu AR. Článok sa zameriava na technológiu AR v konkrétnom segmente hier. Cieľom článku je identifikovať a definovať súčasné štádium herných AR aplikácií. Štúdia identifikuje a skúma najpopulárnejšie herné AR aplikácie dostupné v obchode iOS. Skúma informácie ako počiatočný poplatok za stiahnutie aplikácie, poplatky počas používania aplikácie, množstvo hodnotení, ratingy, vek, kategórie, počet jazykov, primárny jazyk a požiadavky na dáta. Výskum odhaľuje, že súčasný stupeň herných AR aplikácií je proužívateľský, ponecháva platby na voľbe používateľa, umožňuje sťahovanie dostatočne širokej cieľovej skupine a vyžaduje prijateľný dátový priestor v zariadení, do ktorého sa sťahuje. Ďalšie zlepšenia sa môžu zamerať na veľkosť dát, čo môže potenciálne zvýšiť počet stiahnutí. | |
463 | -1 | $1 001 eu_un_cat*0298382 $1 010 $a 978-80-572-0415-2 $1 011 $a 2729-7527 $1 200 1 $a Marketing Identity $b elektronický zdroj $e AI - The Future of Today $e Conference Proceedings from the Annual International Scientific Conference $e 14th November 2023, Trnava $v Pp. 248-258 $1 210 $a Trnava $c Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave $d 2023 $1 215 $a 456 s. $1 710 12 $a Marketing and Media Identity: AI - The Future of Today $b Annual International Scientific Conference $e Trnava, Slovakia $f 14.11.2023 |
541 | 1- | $a Súčasné štádium jednotlivých segmentov mobilných aplikácií rozšírenej reality |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0061117 $a aplikácie mobilné |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0002377 $a hry |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0005246 $a realita virtuálna |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006435 $a technológie nové |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006433 $a technológie informačné |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006437 $a technológie obrazové |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický |
700 | -1 | $3 eu_un_auth*0045410 $a Kuchta $b Martin $p EUBOBFKMA $4 070 $9 34 $f 1990- $T Katedra marketingu OBF |
701 | -1 | $3 eu_un_auth*0089688 $a Balaščáková $b Simona $p EUBOBFKMA $4 070 $9 33 $f 1999- $q I $T Katedra marketingu OBF |
701 | -1 | $3 eu_un_auth*p0070870 $a Drábik $b Peter $p EUBOBFKMA $4 070 $9 33 $f 1981- $T Katedra marketingu OBF |
801 | -0 | $a SK $b BA004 $c 20240117 $g AACR2 |
T85 | $x existuji fulltexy |