Teória a prax ekonomického vzdelávania 2023 : recenzovaný nekonferenčný zborník vedeckých prác. S. 23-30. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2023 / Pasiar Ladislav ; Šlosár Rudolf ; Kontšek Ján. ISBN 978-80-225-5113-7
Človek potrebuje komunikovať nielen s členmi svojej komunity, ale aj za jej hranicami. Každý jednotlivec má iné dôvody, motívy a záujem učiť sa cudzí jazyk. Preto didaktika cudzích jazykov hľadá spôsoby, ako v procese vyučovania a osvojovania si cudzieho jazyka dosiahnuť svoje ciele, navrhovať efektívne procesy vyučovania a učenia sa, rozvíjať jazykové zručnosti a kompetencie študentov tak, aby dosiahli komunikačné jazykové majstrovstvo v študovanom jazyku, a predovšetkým si ujasniť dichotómiu prítomnú v týchto dvoch pojmoch, pretože učenie sa jazyku nie je to isté ako osvojovanie si jazyka. Prvé sa uskutočňuje v inštitucionálnom kontexte a druhé v prirodzenom prostredí, pričom sa rozvíja rad kompetencií, ktoré sa uplatňujú v praxi v kontexte a za rôznych podmienok, okolností a situácií.
Kategória EPC
Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
Báza dát
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
Archív EPC
E23 00684-002, kópia plného textu
Názov súboru
Veľkosť
Typ prístupu
Plný text PDF
388.7 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
openseadragon
Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom
ako používame cookies.