Vytlačiť
1. Didaktické hry z pohľadu budúcich učiteľov ekonomických predmetov
Názov | Didaktické hry z pohľadu budúcich učiteľov ekonomických predmetov | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Autorské údaje | Jaromír Novák | ||||||||
Autor | Novák Jaromír EUBFNHKPG - Katedra pedagogiky FNH - zrušená | ||||||||
Zdrojový dokument | Teória a prax ekonomického vzdelávania 2023 : recenzovaný nekonferenčný zborník vedeckých prác. S. 14-18. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2023 / Pasiar Ladislav ; Šlosár Rudolf ; Kontšek Ján. ISBN 978-80-225-5113-7 | ||||||||
Poznámky | KEGA 025EU-4/2023 | ||||||||
Druh dokumentu | rozpis článkov zo zborníkov | ||||||||
Jazyk dokumentu | slovenčina | ||||||||
Krajina vydania | Slovenská republika | ||||||||
Heslá | didaktika * vzdelávanie * hry ekonomické * školy stredné * učitelia | ||||||||
Anotácia | Didaktické hry sú vhodným nástrojom nielen na spestrenie vyučovacieho procesu a zvýšenie motivácie žiakov, ale aj na priblíženie ekonomickej teórie hospodárskej praxi. V príspevku skúmame postoje budúcich učiteľov ekonomických predmetov k tejto vyučovacej metóde a to, aké majú vlastné skúsenosti s ich využitím vo výučbe. Na analyzovanej prieskumnej vzorke 74 aktuálnych študentov doplňujúceho pedagogického štúdia na získanie kvalifikačného predpokladu na vyučovanie ekonomických predmetov sme zistili, že väčšina respondentov má k tejto metóde pozitívny postoj a vidí viaceré významné didaktické dôvody na jej využívanie vo výučbe, a to napriek tomu, že s ňou sami ako žiaci/študenti v týchto predmetoch mali len minimálne skúsenosti. Za potešujúce považujeme, že ich napriek tomu v súlade so svojimi postojmi k tejto metóde výučby sami neskôr vo svojej pedagogickej praxi plánujú využívať. | ||||||||
Kategória EPC | Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách | ||||||||
Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ | ||||||||
Archív EPC | E23 00684-006, kópia plného textu | ||||||||
|