Vytlačiť
1. Professional Development in Social Work
Názov | Professional Development in Social Work | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Preklad názvu | Profesionálny rozvoj v sociálnej práci | ||||||||
Autorské údaje | Rebecca Löbmann, Michael Heinrich | ||||||||
Autor | Löbmann Rebecca | ||||||||
Spoluautori | Heinrich Michael | ||||||||
Zdrojový dokument | Sociální práce : recenzovaný odborný časopis. Roč. 24, č. 4 (2024), s. 42-58. - Brno Ostrava : Asociace vzdělavatelů v sociální práci : Evropský výzkumný institut sociální práce OU, 2024. ISSN 1213-6204 | ||||||||
Druh dokumentu | rozpis článkov z periodík | ||||||||
Jazyk dokumentu | angličtina | ||||||||
Krajina vydania | Česká republika | ||||||||
Heslá | práca sociálna * pracovníci sociálni * vzdelávanie * kvalifikácia * kompetencie * teória a prax * výskum aplikovaný | ||||||||
Anotácia | Výskum skúma vnímaný nesúlad medzi akademickou prípravou a profesionálnou praxou v sociálnej práci so zameraním na kompetencie. Viaceré štúdie poukazujú na nesúlad medzi vzdelávaním v sociálnej práci a pripravenosťou absolventov na praktické uplatnenie napriek tomu, že príslušné kompetencie sú uvedené v akademických rámcoch pre sociálnu prácu. Zistenia prispievajú k prebiehajúcim diskusiám o integrácii teórie a praxe vo vzdelávaní v sociálnej práci a zdôrazňujú dôležitosť riešenia kompetencií v oblasti starostlivosti o seba v rámci budúceho rozvoja učebných osnov. Štúdia naznačuje, že zosúladenie programov sociálnej práce s kvalifikačnými rámcami, ako je nemecký kvalifikačný rámec pre sociálnu prácu 6.0, účinne sprostredkúva základné kompetencie pre prax. | ||||||||
Báza dát | ČLÁNKY | ||||||||
Odkazy | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika | ||||||||
Čísla | 2024: 4 | ||||||||
|