Vytlačiť
1. Junior Doctor Retention Strategies: Integrating Knowledge Management with Supportive Leadership and Organizational Climate
| Názov | Junior Doctor Retention Strategies: Integrating Knowledge Management with Supportive Leadership and Organizational Climate | ||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Preklad názvu | Retenčné stratégie junior doktorov: Integrácia znalostného manažmentu s podporným vedením a organizačnou klímou | ||||||||
| Autorské údaje | Nadežda Jankelová, Marina Dabić, Jane F. Maley, Zuzana Joniaková, Ildikó Némethová | ||||||||
| Autor | Jankelová Nadežda EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM | ||||||||
| Spoluautori | Dabić Marina | ||||||||
| Maley Jane F. | |||||||||
| Joniaková Zuzana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM | |||||||||
| Némethová Ildikó EUBFAJKAJ - Katedra anglického jazyka FAJ - zrušená | |||||||||
| Zdrojový dokument | Journal of the Knowledge Economy. Vol. 16, no. 3 (2025), pp. 13166–13192. - New York : Springer. ISSN 1868-7865 | ||||||||
| DOI | 10.1007/s13132-024-02316-x | ||||||||
| Poznámky | P5–0441. - Registrovaný: Scopus | ||||||||
| Druh dokumentu | rozpis článkov z periodík | ||||||||
| Jazyk dokumentu | angličtina | ||||||||
| Krajina vydania | Spojené štáty | ||||||||
| Heslá | lekári * lekárstvo pracovné * lekárstvo * zamestnanci * zdravotníctvo * pracovníci mladí * pracovníci riadiaci * motivácia pracovná * manažment znalostný * riadenie | ||||||||
| Anotácia | Zhodnotenie intervencií a stratégií, používaných na udržanie mladších lekárov so špecifickým zameraním na úlohy organizačnej klímy, podporného vedenia a pracovné zapojenie, ovplyvnené efektívnymi postupmi riadenia znalostí. Preskúmanie, ako manažment znalostí – systematický proces vytvárania, zdieľania, používania a riadenia znalostí a informácií organizácie – prispieva k vytvoreniu priaznivej organizačnej klímy a podporných stratégií vedenia. | ||||||||
| Kategória EPC | ADM | ||||||||
| Registrované v | SCOPUS | ||||||||
| Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ | ||||||||
| Archív EPC | E25 00348-001, online | ||||||||
| |||||||||