Vytlačiť
1. Kombinácia online a prezenčného vzdelávania ako nový model pre budúcnosť
Názov | Kombinácia online a prezenčného vzdelávania ako nový model pre budúcnosť |
---|---|
Súbežný názov | Combining Online and In-Presence Education as a new Model for the Future |
Autorské údaje | Petra Szaryszová, Lenka Kuhnová |
Autor | Szaryszová Petra EUBPHFKEM - Katedra ekonómie a manažmentu PHF |
Spoluautori | Kuhnová Lenka EUBPHFKEM - Katedra ekonómie a manažmentu PHF |
Zdrojový dokument | "Nové smery v IKT, podnikovom hospodárstve a jazykovej komunikácii VII" : zborník recenzovaných príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie : Vila Pokrok, Horný Smokovec, 17. máj 2024. S. 4-8. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024 / Dugas Jaroslav ; Mesároš Peter ; Kršák Branislav ; Nové smery v IKT, podnikovom hospodárstve a jazykovej komunikácii Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-5215-8 |
Poznámky | KEGA 035EU-4/2022. - VEGA 1/0713/24 |
Druh dokumentu | rozpis článkov zo zborníkov |
Jazyk dokumentu | slovenčina |
Krajina vydania | Slovenská republika |
Heslá | technológie informačné * vzdelávanie * pedagogika * technológie komunikačné * technológie nové * komunikácia |
Anotácia | Úloha technológií v hybridnom vzdelávaní si vyžaduje premyslenú rovnováhu medzi tradičnými a inovatívnymi pedagogickými prístupmi. Prítomnosť študentov vo fyzickom prostredí prináša merateľné výsledky, ktoré môžu byť doplnené a obohatené o moderné technológie. (Bennett a kol., 2021) Zvládnutie technologickej podpory počas pandémie bolo z hľadiska udržania kvality výučby zásadné. To sa prejavilo nielen vo zvýšených nárokoch na Centrum informačných technológií (CIT), ale aj v dod atočných výdavkoch vzdelávacích inštitúcií na rýchle zabezpečenie potrebných notebookov, tabletov, kamier, mikrofónov a ďalších zariadení. |
Kategória EPC | Publikované pozvané príspevky na domácich vedeckých konferenciách |
Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ |
Archív EPC | E24 00627-008, kópia plného textu |