Vytlačiť
1. Pros and Cons of AI Usage in Early-Stage Education
SYS | 0306517 | |
---|---|---|
LBL | $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ | |
005 | 20250124144510.5 | |
035 | $a 1285614 $2 CREPC2 | |
100 | $a 20250124d2024łłłłm--y0sloc0103----ba | |
101 | 0- | $a eng $d eng |
102 | $a SK | |
200 | 1- | $a Pros and Cons of AI Usage in Early-Stage Education $f Mária Dolná |
301 | $a KEGA 035EU-4/2022 | |
330 | $a Umelá inteligencia (AI) transformuje vzdelávanie v ranom detstve pomocou nástrojov, ako sú inteligentní asistenti a interaktívne hry. získavanie skúseností. Očakáva sa, že trh s umelou inteligenciou vo vzdelávaní vzrastie zo 4 miliárd USD v roku 2022 na 30 miliárd USD do roku 2032, čo bude odrážať jej rastúce prijatie. Umelá inteligencia podporuje personalizované vzdelávanie a inkluzívnosť a podporuje deti s rôznymi potrebami. Je však potrebné riešiť problémy, ako je nadmerné spoliehanie sa na technológiu, zdravotné problémy, digitálne nerovnosti a riziká obsahu. Vyvážený prístup integrujúci umelú inteligenciu s tradičnými metódami a zabezpečenie spravodlivého prístupu maximalizuje jej potenciál obohatiť rané vzdelávanie a pripraviť študentov pripravených na budúcnosť. | |
463 | -1 | $1 001 eu_un_cat*0306469 $1 010 $a 978-80-225-5213-4 $1 200 1 $a Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXVI. (2024) $e Reviewed Proceedings of Posts from a 26. International Scientific Conference $e November 20th - 22th, 2024, PHF EU, Košice $f Reviewers: Vincent Jakub, Hana Staňková $v Pp. 40-49 $1 210 $a Košice $c KKM PHF $d 2024 $1 215 $a CD-ROM 73 s. $1 702 1 $3 eu_un_auth*0054386 $a Jakub $b Vincent $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0089981 $a Staňková $b Hana $4 675 $1 710 12 $a Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXVI. (2024) $b International Scientific Conference $d 26. $e Košice, Slovakia $f 20.-22.11.2024 |
541 | 1- | $a Výhody a nevýhody používania AI v počiatočnej fáze vzdelávania |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0002511 $a inteligencia umelá |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0089684 $a školy materské |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006435 $a technológie nové |
700 | -1 | $3 eu_un_auth*0082894 $a Dolná $b Mária $p EUBPHFKKM $4 070 $9 100 $f 1989- $T Katedra kvantitatívnych metód PHF |
801 | -0 | $a SK $b BA004 $c 20250124 $g AACR2 |
T85 | $x existuji fulltexy |