Vytlačiť
1. Aplikácia umelej inteligencie vo vzdelávaní na vybranej fakulte Ekonomickej univerzity v Bratislave
| Názov | Aplikácia umelej inteligencie vo vzdelávaní na vybranej fakulte Ekonomickej univerzity v Bratislave | ||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Autorské údaje | Erik Weiss, Mária Janošková | ||||||||
| Autor | Weiss Erik EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF | ||||||||
| Spoluautori | Janošková Mária EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF | ||||||||
| Zdrojový dokument | Zelené spôsobilosti a umelá inteligencia v ekonomickom vzdelávaní : zborník vedeckých prác z workshopu k projektom KEGA 032EU-4/2024 a KEGA 020EU-4/2025. S. 88-94. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2025 / Kopčáková Janka ; Cakoci Karin ; Richnák Patrik ; Skúsenosti s využívaním inteligencie vo vzdelávaní na Ekonomickej univerzite, Podnikovohospodárskej fakulte so sídlom v Košiciach Vedecký workshop. ISBN 978-80-225-5258-5 | ||||||||
| Poznámky | KEGA 032EU-4/2024 | ||||||||
| Druh dokumentu | rozpis článkov zo zborníkov | ||||||||
| Jazyk dokumentu | slovenčina | ||||||||
| Krajina vydania | Slovenská republika | ||||||||
| Heslá | školy vysoké * digitalizácia * myslenie ekologické * manažment * vzdelanie | ||||||||
| Anotácia | Príspevok sa zameriava na aplikáciu umelej inteligencie (AI) vo vzdelávacom procese na jednej z fakúlt Ekonomickej univerzity v Bratislave. Prezentuje strategický rámec zavádzania AI do výučby, s dôrazom na rozvoj digitálnych kompetencií študentov. Autori opisujú metodické postupy a skúsenosti pedagógov pri integrácii AI do odborných predmetov, ako sú marketing, distribučný manažment, internetová komunikácia a iné. Súčasťou príspevku sú prípadové štúdie z výučby na PHF EUBA, využívajúce nástroje ako ChatGPT, Canva AI a iné, ktoré podporili tvorivosť a angažovanosť študentov. | ||||||||
| Kategória EPC | Publikované pozvané príspevky na domácich vedeckých konferenciách | ||||||||
| Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ | ||||||||
| Archív EPC | E25 00368-003, kópia plného textu | ||||||||
| |||||||||