Vytlačiť
1. Medzinárodná expanzia firiem
FERENČÍKOVÁ, Soňa. Medzinárodná expanzia firiem. 2. vyd. Trnava : KON-PRESS, 2001. 189 s. ISBN 80-85413-47-7Ohlasy:
[4] HANSENOVÁ, Heda. Prepravné služby v podmienkach medzinárodného obchodu. 2. preprac. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. 124 s. ISBN 80-225-2323-3.
[4] ŠKORVAGOVÁ, Simona - ZORKÓCIOVÁ, Otília. Perspektívy vývoja medzinárodného marketingu. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. 311 s. VEGA 1/4562/07. ISBN 978-80-225-2562-6.
[4] ZORKÓCIOVÁ, Otília et al. Corporate identity II : (vplyv interkultúrnych rozdielov na medzinárodné dimenzie corporate identity). 2. dopln. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. 282 s. ISBN 978-80-225-2336-3.