Vytlačiť
1. Integrita a diferenciácia poslania a činnosti vzdelávateľov dospelých
Názov | Integrita a diferenciácia poslania a činnosti vzdelávateľov dospelých |
---|---|
Autorské údaje | Viera Prusáková |
Autor | Prusáková Viera |
Zdrojový dokument | Vzdelávanie dospelých : časopis pre teóriu a prax výchovy a vzdelávania dospelých. Roč. 4, č. 4 (1999), s. 18-30. - Bratislava : Asociácia inštitúcií vzdelávania dospelých v SR, 1999. ISSN 1335-2350 |
Druh dokumentu | rozpis článkov z periodík |
Jazyk dokumentu | slovenčina |
Krajina vydania | Slovenská republika |
Systematika | 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie |
Heslá | andragogika * vzdelávanie ďalšie * vzdelávanie permanentné * dospelí * učitelia * modely * Leirman, W. * MacIntyre, D.J. * vyučovanie |
Anotácia | Zmeny v chápaní role vzdelávateľa dospelých. Snaha o určenie kultúry vzdelávania. Členenie kultúr vzdelávania podľa W. Leirmana na: kultúru expertov (odborníkov), inžiniersku, prorockú a komunikatívnu. Osobitosti vzdelávania dospelých. Vplyv osobnosti vzdelávateľa na učebnú atmosféru. Stratégie vzdelávania dospelých a ich charakteristiky. Rôzne role vzdelávateľov, ich vymedzenie. Vzdelávací model Donalda J. MacIntyra. |
Báza dát | ČLÁNKY |
Odkazy | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika |
Čísla | 1999: 1-4 |