Vytlačiť
1. Obsahová analýza názvov fakúlt v anglofónnych krajinách
SYS | r039055 | |
---|---|---|
LBL | ^^^^^naa^^22^^^^^^^^450^ | |
005 | 20230927095144.9 | |
100 | $a 20000821a2000 m y0sloc0103 ba | |
101 | 0- | $a slo |
102 | $a SK | |
200 | 1- | $a Obsahová analýza názvov fakúlt v anglofónnych krajinách $f Štefan Švec |
330 | $a Nedostatok znalostí o zvyklostiach v pomenúvaní fakúlt v zahraničí. Potreba pomenovania našich fakúlt a vysokých škôl v angličtine. Metóda skúmania, vzorky. Ukážka excerptnej metodickej jednotky obsahovej analýzy. Výsledky a závery obsahovej analýzy. Pojem vysoká škola. Relativita poňatia programu vysokej školy, fakulty a katedry. Diferenciácia fakúlt. Komplementárnosť univerzitného štúdia a univerzitnej vedy. Princíp motivovanosti v pomenovaní vysokých škôl a fakúlt. | |
463 | -1 | $1 001 eu_un_cat*s124581 $1 200 1 $a ACADEMIA $e súčasnosť a perspektívy vysokých škôl a vedy $v Roč. 11, č. 1 (2000), s. 19-29 $1 210 $a Bratislava $c Ústav informácií a prognóz školstva $d 2000 |
610 | 1- | $a školy vysoké $9 eu_un_auth*h0006261 |
610 | 1- | $a univerzity $9 eu_un_auth*h0006727 |
610 | 1- | $a analýza obsahová $9 eu_un_auth*h0001091 |
610 | 1- | $a odbory študijné $9 eu_un_auth*h0003917 |
610 | 1- | $a odbory učebné $9 eu_un_auth*h0003918 |
610 | 1- | $a pojmy $9 eu_un_auth*h0004404 |
610 | 1- | $a unifikácia $9 eu_un_auth*h0006725 |
610 | 1- | $a angličtina $9 eu_un_auth*h0001113 |
675 | $a 378 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000232 $x Vysoké školstvo. Vedecká výučba | |
700 | -1 | $a Švec $b Štefan $3 eu_un_auth*p0049351 $4 070 |
801 | -0 | $a SK $b BA004 $c 20000821 $g AACR2 |