Vytlačiť
1. Význam výučby interkultúrnej komunikácie na Fakulte medzinárodných vzťahov Ekonomickej univerzity v Bratislave
Názov | Význam výučby interkultúrnej komunikácie na Fakulte medzinárodných vzťahov Ekonomickej univerzity v Bratislave |
---|---|
Autorské údaje | Viera Bocková |
Autor | Bocková Viera EUBUJA - Ústav jazykov EU - zrušené |
Zdrojový dokument | Medzikultúrny dialóg - nástroj stability a rozvoja európskeho priestoru : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej dňa 13.10.2008 v Bratislave. S. 27-31. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2726-2 |
Druh dokumentu | rozpis článkov zo zborníkov |
Jazyk dokumentu | slovenčina |
Krajina vydania | Slovenská republika |
Systematika | 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba |
Heslá | vzdelávanie vysokoškolské * univerzity * predmety učebné * kultúra * identita * jazyky cudzie * komunikácia multikultúrna |
Anotácia | Interkultúrny prístup vo vzdelávaní - nová metodika, ktorá sa pokúša spojiť lingvistické, psychologické, sociálne, ekonomické, politické a kultúrne faktory. Dôležitosť vlastnej kultúrnej identity. Výučba reálií anglicky hovoriacich krajín a ponuka širokého spektra tém patriacich do interkultúrneho vzdelávania. Vplyv multikultúrneho prostredia a integrácie podnikov do nového podnikateľského prostredia na obchodné zvyklosti ako aj na spôsob myslenia a konania ľudí. Interkultúrna kompetentnosť - dlhodobý cieľ založený na interdisciplinárnom princípe. |
Kategória EPC | Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách |
Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ |
Archív EPC | E09 00738-001, ÚJA - Archív EPC, kópia plného textu |