Vytlačiť
1. Teória obchodu
FRANCOVÁ, Zuzana. Teória obchodu : vybrané state. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. 189 s. ISBN 978-80-225-2725-5Ohlasy:
[4] LIPIANSKA, Júlia - HASPROVÁ, Mária. Cenové rozhodovanie v marketingu : vybraté problémy. 1. vyd. Bratislava : Sprint dva, 2011. 152 s. [8,22 AH]. Economics. VEGA 1/0047/11. ISBN 978-80-89393-71-8.
[4] LIPIANSKA, Júlia - HASPROVÁ, Mária. Praktikum z cenového rozhodovania v marketingu. Recenzenti Štefan Žák, Gabriela Pajtinková - Bartáková. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. 135 s. [6,51 AH]. VEGA 1/0047/11, VEGA 1/0418/11. ISBN 978-80-225-3696-7.