Vytlačiť
1. Hodnotová orientácia žiakov staršieho školského veku
Názov | Hodnotová orientácia žiakov staršieho školského veku |
---|---|
Autorské údaje | Lenka Pasternáková |
Autor | Pasternáková Lenka |
Zdrojový dokument | Manažment školy v praxi : odborný mesačník pre manažment škôl, školských a predškolských zariadení. Č. 10 (2009), s. 17-20. - Bratislava : IURA EDITION, 2009. ISSN 1336-9849 |
Druh dokumentu | rozpis článkov z periodík |
Jazyk dokumentu | slovenčina |
Krajina vydania | Slovenská republika |
Systematika | 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie |
Heslá | vzdelávanie * výchova * školy základné * hodnota * estetika * morálka * etika * prieskum informačný |
Anotácia | Hodnoty predstavujú jeden z najdôležitejších komponentov psychického vývinu, duševnej zrelosti a duševného zdravia človeka. Žiadna koncepcia vzdelávania alebo výchovy sa nenachádza v hodnotovej prázdnote, vždy sú začlenené do sústavy etických, estetických, politických a iných hodnôt. Hodnotovú orientáciu možno chápať aj ako proces, v ktorom sa tvoria a uplatňujú hodnoty a hodnotový systém. Výsledky prieskumu, ktorého cieľom bolo zmerať hodnotové preferencie žiakov 2. stupňa základnej školy. |
Báza dát | ČLÁNKY |
Odkazy | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika |
Čísla | 2009: 7-12 |