Vytlačiť
1. Význam a úloha pedagogickej komunikácie vo výchovno-vzdelávacom procese
SYS | 0108776 | |
---|---|---|
LBL | $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ | |
005 | 20231127101817.8 | |
100 | $a 20100115a20092009m$$y0sloc0103$$$$ba | |
101 | 0- | $a slo |
102 | $a SK | |
200 | 1- | $a Význam a úloha pedagogickej komunikácie vo výchovno-vzdelávacom procese $e komunikácia determinuje napredovanie $f František Godla |
330 | $a To, čo učiteľ učí je vedou, ale to ako učí, je pedagogickým majstrovstvom, umením... Efektívna komunikácia medzi učiteľom a žiakom. Výmena informácií vo výchovno-vzdelávacom procese. Verbálna a neverbálna komunikácia. | |
463 | -1 | $1 001 eu_un_cat*0164813 $1 011 $a 1336-9849 $1 200 1 $a Manažment školy v praxi $e odborný mesačník pre manažment škôl, školských a predškolských zariadení $v Č. 12 (2009), s. 9 - 12 $1 210 $a Bratislava $c IURA EDITION $d 2009 |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0002808 $a komunikácia |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006693 $a učitelia |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006350 $a študenti |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006153 $a sústava výchovno-vzdelávacia |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0006928 $a komunikácia neverbálna |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0004139 $a pedagogika |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0002941 $a didaktika |
675 | $a 37 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000231 $x Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie | |
700 | -1 | $3 eu_un_auth*0026967 $a Godla $b František $4 070 |
801 | -0 | $a SK $b BA004 $c 20100115 $g AACR2 |