Vytlačiť
1. Význam a úloha pedagogickej komunikácie vo výchovno-vzdelávacom procese
Názov | Význam a úloha pedagogickej komunikácie vo výchovno-vzdelávacom procese : komunikácia determinuje napredovanie |
---|---|
Autorské údaje | František Godla |
Autor | Godla František |
Zdrojový dokument | Manažment školy v praxi : odborný mesačník pre manažment škôl, školských a predškolských zariadení. Č. 12 (2009), s. 9 - 12. - Bratislava : IURA EDITION, 2009. ISSN 1336-9849 |
Druh dokumentu | rozpis článkov z periodík |
Jazyk dokumentu | slovenčina |
Krajina vydania | Slovenská republika |
Systematika | 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie |
Heslá | komunikácia * učitelia * študenti * sústava výchovno-vzdelávacia * komunikácia neverbálna * pedagogika * didaktika |
Anotácia | To, čo učiteľ učí je vedou, ale to ako učí, je pedagogickým majstrovstvom, umením... Efektívna komunikácia medzi učiteľom a žiakom. Výmena informácií vo výchovno-vzdelávacom procese. Verbálna a neverbálna komunikácia. |
Báza dát | ČLÁNKY |
Odkazy | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika |
Čísla | 2009: 7-12 |