Vytlačiť
1. Recenzia na vysokoškolskú učebnicu
SYS | 0109968 | |
---|---|---|
LBL | $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ | |
005 | 20240502072218.7 | |
100 | $a 20100204a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba | |
101 | 0- | $a slo |
102 | $a SK | |
200 | 1- | $a Recenzia na vysokoškolskú učebnicu $f Jaromír Novák |
330 | $a Recenzia na vysokoškolskú učebnicu: Administratíva a korešpondencia: Písomná komunikácia v hospodárskej praxi. Učebnica je určená študentom vysokých a stredných škôl, učiteľom a ďalším čitateľom. Je rozdelená do deviatich kapitol, ktoré vytvárajú logicky štruktúrovaný a prehľadný text a obsahovo pokrývajú takmer celú hospodársku činnosť podniku. | |
463 | -1 | $1 011 $a 0231-6978 $1 200 1 $a Slovenský stenograf $e časopis pre racionalizáciu administratívy $v Roč. 64, č. 5 (2009/2010), s. 3-4 $1 210 $a Pezinok $c Parentes $d 2009/2010 |
470 | -1 | $1 001 eu_un_cat*0107887 $1 010 $a 978-80-225-2827-6 $1 200 1 $a Administratíva a korešpondencia $e písomná komunikácia v hospodárskej praxi $f Mária Kuláková, Judita Sehnalová, Ľudmila Velichová $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2009 $1 215 $a 176 s. [7,22 AH] $1 700 1 $3 eu_un_auth*0020532 $a Kuláková $b Mária $4 070 $1 701 1 $3 eu_un_auth*0016455 $a Sehnalová $b Judita $4 070 $1 701 1 $3 eu_un_auth*p0042209 $a Velichová $b Ľudmila $4 070 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0007137 $a Horáčková $b Alena $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0004500 $a Novák $b Jaromír $4 675 $1 712 02 $3 eu_un_auth*k0002803 $a Ekonomická univerzita v Bratislave $b Národohospodárska fakulta $4 070 |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0001006 $a administratíva |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0002924 $a korešpondencia |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006691 $a učebnice |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0005249 $a recenzie |
675 | $a 651 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000311 $x Administratíva. Organizácia a technika administratívnych prác | |
700 | -1 | $3 eu_un_auth*0004500 $a Novák $b Jaromír $f 1978- $p EUBFNHKPG $9 100 $4 070 $T Katedra pedagogiky FNH - zrušená |
801 | -0 | $a SK $b BA004 $c 20100204 $g AACR2 |