Vytlačiť
1. Je syndróm vyhorenia diagnózou nášho školstva?
SYS | 0110360 | |
---|---|---|
LBL | $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ | |
005 | 20231127102157.4 | |
100 | $a 20100212a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba | |
101 | 0- | $a slo |
102 | $a SK | |
200 | 1- | $a Je syndróm vyhorenia diagnózou nášho školstva? $e postihuje všetky roviny učiteľovej osobnosti $f Tatiana Soroková |
330 | $a Vzdelávanie a výchova ako pedagogický proces cieľom ktorého je rozvoj osobnosti. Učiteľ ako realizátor psychohygienických zásad aplikovaných v pedagogickom procese. Strata profesionálneho alebo osobného záujmu v určitej profesionálnej oblasti tzv. syndróm vyhorenia (z angl. burn out syndrome). Symptómy tohto syndrómu u učiteľov. Odporúčania a prevencia pre učiteľskú prax. Kvalita slovenského školstva. | |
463 | -1 | $1 001 eu_un_cat*0181939 $1 011 $a 1336-9849 $1 200 1 $a Manažment školy v praxi $e odborný mesačník pre manažment škôl, školských a predškolských zariadení $v Č. 1 (2010), s. 20-26 $1 210 $a Bratislava $c Wolters Kluwer $d 2010 |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006253 $a školstvo |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006693 $a učitelia |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0005059 $a profesiografia |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0004139 $a pedagogika |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0007065 $a výchova |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006350 $a študenti |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0003494 $a motivácia pracovná |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0005638 $a schopnosti pracovné |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006056 $a stresy |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0002398 $a hygiena duševná |
675 | $a 37 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000231 $x Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie | |
700 | -1 | $3 eu_un_auth*0002057 $a Soroková $b Tatiana $4 070 |
801 | -0 | $a SK $b BA004 $c 20100212 $g AACR2 |