Vytlačiť
1. Je syndróm vyhorenia diagnózou nášho školstva?
Názov | Je syndróm vyhorenia diagnózou nášho školstva? : postihuje všetky roviny učiteľovej osobnosti |
---|---|
Autorské údaje | Tatiana Soroková |
Autor | Soroková Tatiana |
Zdrojový dokument | Manažment školy v praxi : odborný mesačník pre manažment škôl, školských a predškolských zariadení. Č. 1 (2010), s. 20-26. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2010. ISSN 1336-9849 |
Druh dokumentu | rozpis článkov z periodík |
Jazyk dokumentu | slovenčina |
Krajina vydania | Slovenská republika |
Systematika | 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie |
Heslá | školstvo * učitelia * profesiografia * pedagogika * výchova * študenti * motivácia pracovná * schopnosti pracovné * stresy * hygiena duševná |
Anotácia | Vzdelávanie a výchova ako pedagogický proces cieľom ktorého je rozvoj osobnosti. Učiteľ ako realizátor psychohygienických zásad aplikovaných v pedagogickom procese. Strata profesionálneho alebo osobného záujmu v určitej profesionálnej oblasti tzv. syndróm vyhorenia (z angl. burn out syndrome). Symptómy tohto syndrómu u učiteľov. Odporúčania a prevencia pre učiteľskú prax. Kvalita slovenského školstva. |
Báza dát | ČLÁNKY |
Odkazy | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika |
Čísla | 2010: 1-12 |