Vytlačiť
1. On-line zákazník
On-line zákazník. -- Štúdia "E-commerce 2009: Trendy a názory - výzkum mezi českými užívateli internetu" - detailne analyzuje oblasť nakupovania cez internet. Podľa štúdie má viac ako polovica českých používateľov internetu v obľube nakupovanie cez internet. Naopak negatívny vzťah má iba každý piaty respondent. Najobľúbenejším spôsobom vyhľadávania produktov je použitie vyhľadávačov a prezeranie si ponúk internetových obchodov. Za pozornosť stojí fakt, že rastie význam cenových porovnávaní ako prvého kroku pri vyhľadávaní produktov.In TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. -- Praha : Economia, 2010. -- ISSN 1214-9594. -- Roč. 6, č. 3 (Březen 2010), s. 20-21
I. TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. -- Roč. 6, č. 3 (Březen 2010), s. 20-21
658.8
BA004