Vytlačiť
1. Osobitosti a cieľové subjekty späté s procesom budovania corporate identity nefiremných subjektov
Zorkóciová, Otília Osobitosti a cieľové subjekty späté s procesom budovania corporate identity nefiremných subjektov / Otília Zorkóciová, Gabriela Ratkovská. -- VEGA 1/0803/10 - Pojem identita. Regionálna (sidelná), lokálna identita ako forma kolektívnej identity. Špecifiká budovania regional identity. Regional identity mix regiónu ako analógia corporate identity mixu firiem. Corporate design. Corporate culture. Corporate communication. Corporate image. Corporate behaviour.In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. -- Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2009. -- ISSN 1337-7493. -- Roč. 2, č. 8 (2009), s. 143-162
I. Ratkovská, Gabriela
II. Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. -- Roč. 2, č. 8 (2009), s. 143-162
332.1
BA004