Vytlačiť
1. Blended learning ako prostriedok k nadobudnutiu znalostí a kľúčových kompetencií vo výučbe anglického jazyka
Názov | Blended learning ako prostriedok k nadobudnutiu znalostí a kľúčových kompetencií vo výučbe anglického jazyka |
---|---|
Autorské údaje | Monika Porubanová |
Autor | Porubanová Monika |
Zdrojový dokument | Inovačný proces v e-learningu : recenzovaný zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie, Bratislava 11. marec 2010. S. 1-5. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2949-5 |
Druh dokumentu | rozpis článkov zo zborníkov |
Jazyk dokumentu | slovenčina |
Krajina vydania | Slovenská republika |
Systematika | 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba |
Heslá | štúdium vysokoškolské * programy študijné * jazyky cudzie * angličtina * vzdelávanie elektronické * technológie informačné |
Anotácia | Osvojenie si znalostí z cudzieho jazyka, ktoré možno nadobudnúť prostredníctvom blended learningu. Komunikačná, informačná a sociálna kompetencia. Spracovanie danej odbornej tematiky v cudzom jazyku a stanovenie si cieľov pre ďalšie vzdelávanie. Asynchrónny spôsob vyučovania. |
Báza dát | ČLÁNKY |