Vytlačiť
1. Súčasné prístupy k hodnoteniu účinnosti a efektívnosti marketingovej komunikácie
Frianová, Viera Súčasné prístupy k hodnoteniu účinnosti a efektívnosti marketingovej komunikácie / Viera Frianová. -- Aktuálne prístupy k hodnoteniu účinnosti a efektívnosti marketingovej komunikácie podnikov. Zvyšovanie úspešnosti komunikačnej stratégie. Meranie efektívnosti a účinnosti vybraných nástrojov marketingovej komunikácie. Hlavné ciele marketingovej komunikácie.In Ekonomické spektrum : recenzovaný vedecko-odborný on-line časopis o ekonómii a ekonomike. -- Bratislava : CAESaR-Centrum vzdelávania, vedy a výskumu, 2010. -- ISSN 1336-9105. -- Roč. 5, č. 1 (2010), s. 17-31
I. Ekonomické spektrum : recenzovaný vedecko-odborný on-line časopis o ekonómii a ekonomike. -- Roč. 5, č. 1 (2010), s. 17-31
339.138
BA004