Vytlačiť
1. Prístup učiteľov k aktivizujúcim vyučovacím metódam
Názov | Prístup učiteľov k aktivizujúcim vyučovacím metódam |
---|---|
Autorské údaje | Darina Orbánová |
Autor | Orbánová Darina EUBFNHKPG - Katedra pedagogiky FNH - zrušená |
Zdrojový dokument | Alternativní metody výuky 2010 : 8. ročník mezinárodní konference, Praha, 30. dubna 2010. S. [1-9]. - Praha : Přírodovědecká fakulta UK, 2010. ISBN 978-80-7435-043-6 |
Druh dokumentu | rozpis článkov zo zborníkov |
Jazyk dokumentu | slovenčina |
Krajina vydania | Česká republika |
Systematika | 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie |
Heslá | školy stredné * vyučovanie * metódy * teória a prax |
Anotácia | Autorka analyzuje stav vo využívaní aktivizujúcich vyučovacích metód na vybranej strednej škole a zisťuje, aký k nim majú učitelia prístup. Všíma si faktory, ktoré ovplyvňujú výber vyučovacej metódy na vyučovaní. Na základe teoretického a empirického spracovania problematiky navrhuje odporúčania pre pedagogickú teóriu i prax. |
Kategória EPC | Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách |
Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ |
Archív EPC | E10 00747-001, kópia plného textu |