Vytlačiť
1. Inovatívny prístup k didaktickej interpretácii
SYS | 0119492 | |
---|---|---|
LBL | $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ | |
005 | 20230113082848.2 | |
100 | $a 20101015a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba | |
101 | 0- | $a slo $d slo $d eng |
102 | $a SK | |
200 | 1- | $a Inovatívny prístup k didaktickej interpretácii $f Hana Borsuková, Michaela Kramárová |
330 | $a Osvojenie si gramatickej stavby cieľového jazyka v cudzojazyčnej výučbe. Inovatívne sprostredkovanie a osvojovanie gramatiky vo výučbe nemeckého jazyka. Vzorový návrh riešenia danej problematiky vo vyučovacej praxi. | |
463 | -1 | $1 011 $a 1337-9321 $1 200 1 $a Fórum cudzích jazykov $e časopis pre jazykovú komunikáciu a výučbu jazykov $v Roč. 2, č. 3 (2010), s.16-27 $1 210 $a [Sládkovičovo] $c Ústav jazykov a odbornej komunikácie, Vysoká škola Visegrádu v Sládkovičove $d 2010 $1 215 $a CD-ROM |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0002598 $a jazyky cudzie |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0003646 $a nemčina |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0007044 $a vyučovanie |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0033443 $a pomôcky učebné |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0002941 $a didaktika |
675 | $a 37 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000231 $x Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie | |
700 | -1 | $3 eu_un_auth*0009448 $a Borsuková $b Hana $4 070 |
701 | -1 | $3 eu_un_auth*0035985 $a Kramárová $b Michaela $4 070 |
801 | -0 | $a SK $b BA004 $c 20101015 $g AACR2 |