Vytlačiť
1. Koncepčné a metodické východiská hodnotenia stavu technického vzdelávania v Slovenskej republike vo vzťahu k odporúčaniam Európskej únie
Názov | Koncepčné a metodické východiská hodnotenia stavu technického vzdelávania v Slovenskej republike vo vzťahu k odporúčaniam Európskej únie |
---|---|
Súbežný názov | Conceptual and methodological backgrounds of the evaluation of status of technical education in Slovak Republic in relation to the references of the European Union |
Autorské údaje | Adriana Nagyová |
Autor | Nagyová Adriana |
Zdrojový dokument | Technológia vzdelávania : vedecko-pedagogický časopis. Roč. 18, č. 6 (2010), s. 5-10. - Nitra : SlovDidac, 2010. ISSN 1335-003X |
Druh dokumentu | rozpis článkov z periodík |
Jazyk dokumentu | slovenčina |
Krajina vydania | Slovenská republika |
Systematika | 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie |
Heslá | Európska únia * Slovensko * vzdelávanie * plán učebný * programy študijné * predmety učebné * odbory študijné * technika * vedy technické * efektívnosť techniky |
Anotácia | Koncepčné východiská a vývoj metodiky v rámci prípravy kvality vyučovania predmetu technická výchova. Komparatívna analýza vzdelávania viacerých krajín Európskej únie a význam technického vzdelávania. Pokles záujmu o štúdium technického zamerania na Slovensku a v krajinách EÚ. |
Báza dát | ČLÁNKY |
Odkazy | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika |
Čísla | 2010: 1-10 + 10 príl. |