Vytlačiť
1. Znalostný trojuholník
Názov | Znalostný trojuholník | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Autorské údaje | Vladimír Gonda | ||||||||
Autor | Gonda Vladimír EUBFNHKET - Katedra ekonómie FNH | ||||||||
Zdrojový dokument | Finančná gramotnosť ako súčasť ekonomického vzdelávania : recenzovaný zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava 3. októbra 2011. S. [1-5]. - Bratislava : Katedra pedagogiky NHF EU, 2011. ISBN 978-80-225-3249-5 | ||||||||
Výstup z projektu | VEGA 1/0174/11 Determinanty formovania znalostnej ekonomiky v kontexte novej hospodárskej stratégie "Európa 2020" (50%) ITMS 26240120032 Vytvorenie excelentného pracoviska ekonomického výskumu pre riešenie civilizačných výziev v 21. storočí (50%) | ||||||||
Poznámky | VEGA 1/0174/11 (50 percent). - ITMS 26240120032 (50 percent) | ||||||||
Druh dokumentu | rozpis článkov zo zborníkov | ||||||||
Jazyk dokumentu | slovenčina | ||||||||
Krajina vydania | Slovenská republika | ||||||||
Systematika | 330.1 - Ekonomická veda | ||||||||
Heslá | ekonomika znalostná * vzdelávanie * výskum * vývoj * inovácia * riadenie znalostí * teórie ekonomické * veda ekonomická | ||||||||
Anotácia | Termín "znalostný trojuholník" vyjadruje vzájomné pôsobenie medzi vzdelávaním, vedeckým výskumom a inováciami, ktoré spolu tvoria hlavnú hybnú silu rozvoja znalostnej ekonomiky, predstavujúcej systém efektívnej tvorby, šírenia a využívania znalostí. Rozvoj znalostnej ekonomiky v rámci Európskej únie bol programovo zakotvený v Lisabonskej stratégii (2000 – 2010), ako aj v nástupníckej stratégii Európa 2020. | ||||||||
Kategória EPC | Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách | ||||||||
Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ | ||||||||
Archív EPC | E11 01158-007, originál dokumentu | ||||||||
|