Vytlačiť
1. Kľúčové kompetencie vysokoškolských študentov – medzinárodné porovnanie
Názov | Kľúčové kompetencie vysokoškolských študentov – medzinárodné porovnanie |
---|---|
Autorské údaje | Margita Mesárošová, Peter Mesároš |
Autor | Mesárošová Margita |
Spoluautori | Mesároš Peter EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF |
Zdrojový dokument | SEMAFOR 2011 : zborník príspevkov : medzinárodná vedecká konferencia : Košice, 6.-7. október 2011. S. 1-8. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3264-8 |
Druh dokumentu | rozpis článkov zo zborníkov |
Jazyk dokumentu | slovenčina |
Krajina vydania | Slovenská republika |
Systematika | 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba |
Heslá | vzdelávanie celoživotné * vzdelávanie vysokoškolské * študenti * kompetencie |
Anotácia | Výsledky skúmania základných kľúčových kompetencií, ktoré sa umožňujú uplatniť vo vysokoškolskom vzdelávaní, v štyroch krajinách susediach geograficky a majúcich spoločnú sociálnu, kultúrnu a vzdelávaciu tradíciu v ostatných rokoch. Autori sa zaoberali konkrétne výskumom kongitívnych kompetencií (verbálnej, matematickej a učiť sa učiť) u študentov slovenských, poľských, ukrajinských a maďarských univerzít. Ako východiskový rámec zvolili osem kľúčových kompetencií pre celoživotné vzdelávanie vymedzených v dokumentoch EÚ. |
Báza dát | ČLÁNKY |
Odkazy | (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ |