Vytlačiť
1. Product placement ako nový trend v marketingovej komunikácii v európskych krajinách
Nemečková, Soňa Product placement ako nový trend v marketingovej komunikácii v európskych krajinách = Product placement such as new aproach in marketing communication in European countries / Soňa Nemečková. -- VEGA 1/0385/10 - Umiestňovanie produktov (product placement) a jeho postupné uzákoňovanie v európskych krajinách. Transpozícia smernice Európskeho parlamentu a Rady 2007/65/ES. Product placement na Slovensku. Staro-nová forma marketingovej komunikácie.In Marketingové stratégie podnikov v súčasnom podnikateľskom prostredí : [zborník vedeckých prác]. -- Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. -- 123 s.. -- ISBN ISBN 978-80-225-3284-6. -- S. 74-88
I. Marketingové stratégie podnikov v súčasnom podnikateľskom prostredí : [zborník vedeckých prác]. -- S. 74-88
339.138
BA004