Vytlačiť
1. Virtuálne prostredie a jeho vplyv na firemnú kultúru
Názov | Virtuálne prostredie a jeho vplyv na firemnú kultúru |
---|---|
Autorské údaje | Hana Trochanová, Janette Brixová |
Autor | Trochanová Hana EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI |
Spoluautori | Brixová Janette EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI |
Zdrojový dokument | Mladá veda AIESA 2011 - participácia doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov na budovaní spoločnosti založenej na vedomostiach : zborník : 7. medzinárodná vedecká konferencia doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : Bratislava, 10.-11. november 2011. S. [1-5]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3313-3 |
Výstup z projektu | VEGA 1/0261/10 Interdisciplinárny prístup k zvyšovaniu výkonnosti podniku v procese implementácie Balanced Scorecard |
Poznámky | VEGA 1/0261/10 |
Druh dokumentu | rozpis článkov zo zborníkov |
Jazyk dokumentu | slovenčina |
Krajina vydania | Slovenská republika |
Systematika | 65.012 - Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy |
Heslá | metóda BSC * vzdelávanie elektronické * vzdelávanie ďalšie * kultúra podniková * pracovníci |
Anotácia | Balanced Scorecard (BSC) je metóda zameraná na komplexné zvyšovanie výkonnosti podniku/spoločnosti. Jeden z pohľadov metódy BSC je zameraný na učenie sa a rast zamestnancov (vzdelávanie a inovácie). Realizácia vzdelávania pracovníkov v podnikoch. Second Life – virtuálne prostredie vhodné aj na e-learning. |
Kategória EPC | Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách |
Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ |
Archív EPC | E11 01998-011, originál dokumentu |