Vytlačiť
1. Meranie výkonnosti vzdelávania pomocou modelu CAF
Názov | Meranie výkonnosti vzdelávania pomocou modelu CAF |
---|---|
Autorské údaje | Michal Tkáč, Renáta Turisová |
Autor | Tkáč Michal EUBPHFKIM - Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF |
Spoluautori | Turisová Renáta |
Zdrojový dokument | Pidviščennja jakosti osviti v universitetach : materiali mižnarodnoj naukovoj konferenciji, Užgorod (Ukrajina) - Košice (Slovacka Respublika), 25-27 bereznja 2011 roku : speciaľnyj vypusk zbirnika naukovych prac, Geopolitika Ukrajini: istorija i sučasnisť. No. 6 (2011) s. 94-111. - Užgorod, 2011. ISSN 2078- 1431 |
Výstup z projektu | KEGA 158-042EU-4/2010 Tvorba koncepcie a implementácia blended e-learningu do vzdelávacieho procesu blokovej výučby odboru 3.3.16 Ekonomika a manažment podniku ITMS 26220120060 Centrum výskumu riadenia technických, environmentálnych a humánnych rizík pre trvalý rozvoj produkcie a výrobkov v strojárstve |
Poznámky | KEGA 158-042EU-4/2010. - ITMS 26220120060 |
Druh dokumentu | rozpis článkov zo zborníkov |
Jazyk dokumentu | slovenčina |
Krajina vydania | Ukrajina |
Systematika | 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba |
Heslá | vzdelávanie vysokoškolské * školy vysoké * výkonnosť * kvalita vzdelávania * modely |
Anotácia | Modely hodnotenia výkonnosti procesov v pedagogickej činnosti - model EFQM. Hodnotenie pomocou Radar karty. Význam modelu CAF (Common assessment framework) pre vysoké školy. |
Kategória EPC | Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách |
Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ |
Archív EPC | E11 01711-001, kópia plného textu |