Vytlačiť
1. Problematika vyučovania ruštiny ako druhého cudzieho jazyka
SYS | 0148910 | |
---|---|---|
LBL | $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ | |
005 | 20240502072659.8 | |
100 | $a 20120305a2012łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba | |
101 | 0- | $a slo |
102 | $a SK | |
200 | 1- | $a Problematika vyučovania ruštiny ako druhého cudzieho jazyka $f Silvia Kokošková |
330 | $a Základná filozofia súčasných reforiem v oblasti jazykovej politiky smeruje k tomu, aby sa dosiahli komunikačné kompetencie minimálne v dvoch cudzích jazykoch. Najzávažnejšie metodické problémy výučby. Nedostatočná automatizácia a proceduralizácia. Cieľ vyučovania 2. cudzieho jazyka. | |
463 | -1 | $1 010 $a 978-80-89372-37-9 $1 200 1 $a Cudzie jazyky, odborná komunikácia a interkultúrne fenomény III $b elektronický zdroj $e zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie, usporiadanej dňa 10. novembra 2011 pod záštitou rektora VŠMP ISM Slovakia v prešove prof. RNDr. Leva Bukovského, DrSc $v S. 180-187 $1 210 $a Prešov $c International School of Management Slovakia $d 2012 $1 215 $a CD-ROM |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0002598 $a jazyky cudzie |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0005599 $a ruština |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0007044 $a vyučovanie |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0007220 $a výučba vedecká |
675 | $a 378 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000232 $x Vysoké školstvo. Vedecká výučba | |
700 | -1 | $3 eu_un_auth*p0048794 $a Kokošková $b Silvia $p EUBPHFKCJ $9 100 $4 070 $T Katedra cudzích jazykov PHF |
801 | -0 | $a SK $b BA004 $c 20120305 $g AACR2 |
T85 | $x existuji fulltexy |