Vytlačiť
1. Hodnotenie faktorov kreativity v závislosti od pohlavia študentov
Názov | Hodnotenie faktorov kreativity v závislosti od pohlavia študentov | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Preklad názvu | Evaluation of factors of creativity by the gender of students | ||||||||
Autorské údaje | Lenka Pčolinská, Daniela Romanová | ||||||||
Autor | Pčolinská Lenka EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF | ||||||||
Spoluautori | Romanová Daniela | ||||||||
Zdrojový dokument | Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. Roč. 9, č. 1-2 (2013), s. 13-21 online. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2013. ISSN 1336-7137 | ||||||||
Druh dokumentu | rozpis článkov z periodík | ||||||||
Jazyk dokumentu | slovenčina | ||||||||
Krajina vydania | Slovenská republika | ||||||||
Systematika | 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie | ||||||||
Heslá | vyučovanie * vzťahy genderové * kreativita * školy vysoké * hry simulačné manažérske * študenti | ||||||||
Anotácia | Na rozvoj kreativity vo vyučovacom procese sa kladie väčší akcent ako v minulosti. Potreba jej rozvoja sa začala uvádzať v kurikulách škôl na podnet samotnej Európskej únie. Práve preto sa vyučovacie hodiny začali plánovať štýlom, kde sa pri ich realizácii uplatňuje široké spektrum metód. Jednou z metód je písanie semestrálnych zadaní na vybraný problém. Pri takomto type sa kreativita nielen rozvíja, no následne vzniká možnosť u vyučujúceho vykonať spätnú väzbu, inými slovami otestovať to, ako je jednotlivec kreatívny. Cielom štúdie bolo zisťovanie, aké výsledky získali študenti vzhľadom na ich pohlavie. | ||||||||
Kategória EPC | Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch | ||||||||
Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ | ||||||||
Archív EPC | E13 00898-001, kópia plného textu | ||||||||
Odkazy | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika | ||||||||
Čísla | 2013: 1-2 | ||||||||
|