Vytlačiť
1. Problematika hodnotenia vedomostí študentov
Názov | Problematika hodnotenia vedomostí študentov |
---|---|
Autorské údaje | Ľubica Kurdelová |
Autor | Kurdelová Ľubica EUBFAJKAJ - Katedra anglického jazyka FAJ |
Zdrojový dokument | Fórum cudzích jazykov : časopis pre jazykovú komunikáciu a výučbu jazykov. Roč. 6, č. 1 (2014), s. 31-39 CD-ROM. - [Sládkovičovo] : Vysoká škola Danubius, 2014. ISSN 1337-9321 |
Druh dokumentu | rozpis článkov z periodík |
Jazyk dokumentu | slovenčina |
Krajina vydania | Slovenská republika |
Systematika | 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie |
Heslá | vzdelávanie * vyučovanie * študenti * testy * vedomosti * skúšky schopnosti * jazyky cudzie |
Anotácia | Hodnotenie vedomostí študentov je široká a rýchlym tempom sa vyvíjajúca oblasť so silnou teoretickou a empirickou základňou. Kvalita vyučovacieho procesu v cudzom jazyku závisí od viacerých faktorov. Medzi najdôležitejšie môžeme zaradiť kvalitné ohodnotenie vedomostí študentov, testovanie a sledovanie dosiahnutých výsledkov študentov. |
Kategória EPC | Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch |
Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ |
Odkazy | (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ |
Archív EPC | E14 00405-003, originál dokumentu |