Vytlačiť
1. Rozhodli sa učiť inak. Ako fungujú?
SYS | 0190347 | |
---|---|---|
LBL | 00000naa--22^^^^^---450- | |
005 | 20231113101427.8 | |
100 | $a 20140702a2014łłłłm--y0sloc0103----ba | |
101 | 0- | $a slo |
102 | $a SK | |
200 | 1- | $a Rozhodli sa učiť inak. Ako fungujú? $f Zuzana Petková |
330 | $a Kvalita vzdelávania na slovenských školách klesá. Školy nepripravujú žiakov na život, absentuje finančná gramotnosť. Sú aj také školy, ktoré žiakov motivujú. Spojená škola v Poprade je dobrým príkladom. Verejná škola má komunitný charakter, využívajú model integrovaného tematického vyučovania, kritického myslenia a požívajú text ako univerzálny nástroj poznávania. Vo vyučovaní sa riadia vetou: Bádaj, hľadaj, skúmaj a vysvetli mi, k čomu si dospel. | |
463 | -1 | $1 001 eu_un_cat*0252280 $1 011 $a 1335-0684 $1 200 1 $a Trend $e týždenník o ekonomike a podnikaní $v Roč. 24, č. 25 (26. júna 2014), s. 12-14 $1 210 $a Bratislava $c News and Media Holding $d 2014 |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006253 $a školstvo |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006254 $a školy |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0037566 $a kvalita vzdelávania |
675 | $a 37 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000231 $x Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie | |
700 | -1 | $3 eu_un_auth*0052221 $a Petková $b Zuzana $4 070 |
801 | -0 | $a SK $b BA004 $c 20140702 $g AACR2 |