Vytlačiť
1. Rozhodli sa učiť inak. Ako fungujú?
Názov | Rozhodli sa učiť inak. Ako fungujú? |
---|---|
Autorské údaje | Zuzana Petková |
Autor | Petková Zuzana |
Zdrojový dokument | Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. Roč. 24, č. 25 (26. júna 2014), s. 12-14. - Bratislava : TREND Holding, 2014. ISSN 1335-0684 |
Druh dokumentu | rozpis článkov z periodík |
Jazyk dokumentu | slovenčina |
Krajina vydania | Slovenská republika |
Systematika | 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie |
Heslá | školstvo * školy * vzdelávanie * kvalita vzdelávania |
Anotácia | Kvalita vzdelávania na slovenských školách klesá. Školy nepripravujú žiakov na život, absentuje finančná gramotnosť. Sú aj také školy, ktoré žiakov motivujú. Spojená škola v Poprade je dobrým príkladom. Verejná škola má komunitný charakter, využívajú model integrovaného tematického vyučovania, kritického myslenia a požívajú text ako univerzálny nástroj poznávania. Vo vyučovaní sa riadia vetou: Bádaj, hľadaj, skúmaj a vysvetli mi, k čomu si dospel. |
Báza dát | ČLÁNKY |
Odkazy | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika |
Zväzky | 2014: 21-30 |