Vytlačiť
1. Vplyv kontextuálnych premenných na odhad pridanej hodnoty vo vzdelávaní
SYS | 0200428 | |
---|---|---|
LBL | 00000naa--22^^^^^---450- | |
005 | 20220715094020.8 | |
100 | $a 20150504a2015łłłłm--y0sloc0103----ba | |
101 | 0- | $a slo $d eng |
102 | $a SK | |
200 | 1- | $a Vplyv kontextuálnych premenných na odhad pridanej hodnoty vo vzdelávaní $f Lukáš Píš, Jana Trajová, Pavol Kaclík, Mária Kolková |
330 | $a Aplikácia hierarchického lineárneho modelovania za účelom odhadu pridanej hodnoty školy. Význam kontextuálnych premenných (ekonomický, sociálny a kultúrny status žiaka, podiel dievčat resp. chlapcov na škole a priemernú úroveň žiakov školy) a diskusia dopadu zahrnutia týchto ukazovateľov do modelu pre odhady pridanej hodnoty. | |
463 | -1 | $1 001 eu_un_cat*0200343 $1 011 $a 1336-7420 $1 200 1 $a Forum statisticum Slovacum $e vedecký recenzovaný časopis Slovenskej štatistickej a demografickej spoločnosti $v Roč. 11, č. 1 (2015), s. 87-92 $1 210 $a Bratislava $c Slovenská štatistická a demografická spoločnosť $d 2015 |
541 | 1- | $a Influence of contextual variables on estimation of school value added |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0002309 $a hodnota pridaná |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0037566 $a kvalita vzdelávania |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006254 $a školy |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0003394 $a modelovanie lineárne |
675 | $a 519.86 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000244 $x Teória ekonomicko-matematických modelov | |
700 | -1 | $3 eu_un_auth*0058645 $a Píš $b Lukáš $4 070 |
701 | -1 | $3 eu_un_auth*0058646 $a Trajová $b Jana $4 070 |
701 | -1 | $3 eu_un_auth*0058647 $a Kaclík $b Pavol $4 070 |
701 | -1 | $3 eu_un_auth*0024400 $a Kolková $b Mária $4 070 |
801 | -0 | $a SK $b BA004 $c 20150504 $g AACR2 |