Vytlačiť
1. Pochvala a motivácia ako deficitný aspekt pedagogickej praxe
Názov | Pochvala a motivácia ako deficitný aspekt pedagogickej praxe |
---|---|
Autorské údaje | Tatiana Soroková |
Autor | Soroková Tatiana |
Zdrojový dokument | Manažment školy v praxi : odborný mesačník pre školy a školské zariadenia. Roč. 11, č. 1 (2016), s. 17-20. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2015. ISSN 1336-9849 |
Druh dokumentu | rozpis článkov z periodík |
Jazyk dokumentu | slovenčina |
Krajina vydania | Slovenská republika |
Systematika | 316.6 - Sociálne správanie. Psychologická sociológia. Sociálna psychológia |
Heslá | pedagogika sociálna * psychológia sociálna * sebahodnotenie * motivácia * stimuly morálne * školy * učitelia * žiaci |
Anotácia | Vzájomné porovnávanie kvalít a schopností sú predpokladom k reálnemu sebahodnoteniu a pozitívnemu pohľadu na výkony jednotlivcov. Motivácia a druhy motivácie. Pôsobenie negatívnych a pozitívnych odmien. Psychické a fyzické výkony vo vzdelávacom procese. |
Báza dát | ČLÁNKY |
Odkazy | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika |
Čísla | 2015: 1-12 + 3 príl. |