1. Klasické a novodobé nástroje komunikačného mixu pri priemyselnom marketingu
FORMULÁR EVIDENCIE PUBLIKAČNEJ ČINNOSTI
Č. záznamu
0212162
Časť A vyplní autor
Prvý autor
Lukačovičová, Zuzana, % podiel: 100
Názov
Klasické a novodobé nástroje komunikačného mixu pri priemyselnom marketingu
Zdrojový dokument
Aktuálne problémy spotrebiteľského správania a osobnej spotreby vybraných skupín populácie SR : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15. S. 49-59 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Šimo Dušan ; Hölcz Róbert
Kategória publikacnej cinnosti
AED - Vedecké práce v domácich rec. vedeckých zborníkoch
Rok vykazovania
2015
Druh dokumentu
RZB - rozpis článkov zo zborníkov
Podpis autora
Meno a podpis vedúceho katedry
Dátum odovzdania podkladov
Časť B vyplní pracovník fakultnej knižnice, resp. IDO
Dátum a podpis prevzatia do IDO
Spracovatel a dátum spracovania
17.04.2024
Časť C vyplní pracovník SEK
Dátum a podpis prevzatia do SEK
Dátum spracovania v ONS/BIO
Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom
ako používame cookies.