Vytlačiť
1. Klasické a novodobé nástroje komunikačného mixu pri priemyselnom marketingu
Lukačovičová, Zuzana Klasické a novodobé nástroje komunikačného mixu pri priemyselnom marketingu = Traditional and new communication mix instruments in industrial marketing / Zuzana Lukačovičová. -- Klasické nástroje komunikačného mixu na priemyselnom trhu. K súčasným trendom marketingovej komunikácie patria alternatívne možnosti reklamy, sponzoring, udalosti a zážitky, interaktívny marketing, sociálne médiá, guerilla marketing, green marketing a neuromarketing.In Aktuálne problémy spotrebiteľského správania a osobnej spotreby vybraných skupín populácie SR : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15 Šimo, Dušan. -- Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. -- CD-ROM [82 s.]. -- ISBN ISBN 978-80-225-4180-0. -- S. 49-59 CD-ROM
I. Aktuálne problémy spotrebiteľského správania a osobnej spotreby vybraných skupín populácie SR : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15. -- S. 49-59 CD-ROM
339.138
BA004