Vytlačiť
1. Pojem projektové vyučovanie a jeho interpretácia
Názov | Pojem projektové vyučovanie a jeho interpretácia |
---|---|
Súbežný názov | The Term project method of teaching and its interpretation |
Autorské údaje | Jaromír Novák |
Autor | Novák Jaromír EUBFNHKPG - Katedra pedagogiky FNH - zrušená |
Zdrojový dokument | Schola nova, quo vadis? : sborník recenzovaných příspěvků mezinárodní vědecké konference : [7.11.2016, Praha, Česká republika]. S. 127-133. - Praha : Extrasystem, 2016 / Berková Kateřina ; Kopásková Jana ; Schola nova, quo vadis? Mezinárodní vědecká konference. ISBN 978-80-87570-33-3 |
Poznámky | KEGA 022EU-4/2016 |
Druh dokumentu | rozpis článkov zo zborníkov |
Jazyk dokumentu | slovenčina |
Krajina vydania | Česká republika |
Systematika | 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie |
Heslá | vyučovanie * projekty * metódy |
Anotácia | Autor v príspevku porovnáva názory viacerých súčasných autorov s autormi, ktorí stáli pri zrode a popularizácii metódy projektového vyučovania v dávnejšej minulosti. Abstrahuje a zovšeobecňuje z nich tie spoločné črty, ktoré považuje z hľadiska pojmu projektové vyučovanie za definujúce a odčleňuje tie, ktoré nie sú nevyhnutnou súčasťou každého projektu realizovaného na vzdelávacie účely. |
Kategória EPC | Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách |
Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ |
Archív EPC | E16 01025-001, kópia plného textu |