Vytlačiť
1. Význam klímy školy a školskej triedy v kontexte adaptačného procesu žiaka ZŠ
Názov | Význam klímy školy a školskej triedy v kontexte adaptačného procesu žiaka ZŠ |
---|---|
Autorské údaje | Tatiana Homoľová, Štefan Petrík |
Autor | Homoľová Tatiana |
Spoluautori | Petrík Štefan |
Zdrojový dokument | Manažment školy v praxi : odborný mesačník pre školy a školské zariadenia. Roč. 12, č. 1 (2017), s. 13-22. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2017. ISSN 1336-9849 |
Poznámky | Prílohy |
Druh dokumentu | rozpis článkov z periodík |
Jazyk dokumentu | slovenčina |
Krajina vydania | Slovenská republika |
Systematika | 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie |
Heslá | žiaci * učitelia * adaptácia * školy základné * vzťahy medziľudské * klíma sociálna |
Anotácia | Význam interpersonálnych vzťahov medzi učiteľmi a vedením školy, v rámci učiteľského zboru ako aj medzi učiteľom a žiakmi. Klíma školy a školskej triedy z hľadiska výchovno-vzdelávacieho procesu. Znaky pozitívnej školskej klímy. Dimenzie vytvárajúce sociálnu klímu školskej triedy. Dotazníky a posudzovacie škály na meranie sociálnej klímy školskej triedy. Adaptácia žiaka v triede prvého ročníka ZŠ. |
Báza dát | ČLÁNKY |
Odkazy | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika |
Zväzky | 2017: 1-12 + 1 príl. |