Vytlačiť
1. Problematic aspects of technology education in Slovakia
SYS | 0230164 | |
---|---|---|
LBL | 00000naa--22^^^^^---450- | |
005 | 20220715120550.2 | |
100 | $a 20170517a2017łłłłm--y0sloc0103----ba | |
101 | 0- | $a eng $d eng |
102 | $a SK | |
200 | 1- | $a Problematic aspects of technology education in Slovakia $f Alena Haskova, Silvia Mandulakova, Dirk Van Merode |
330 | $a Výsledky výskumov a štúdií zameraných na súčasný vývoj a kvalitu technologického vzdelávania, ktoré sa realizovali najmä na nižších stredných školách na Slovensku. Skratka STEM ako náhrada pojmu prírodné vedy (STEM: Science, Technology, Engineering and Mathematics). Záujem mládeže o predmety a kariéru v oblasti STEM. Školská politika a jej vplyv na výučbu STEM. Nedostatok učiteľov s hlavnou kvalifikáciou na oblasť STEM. Regionálne rozdiely v prístupe k vyučovaniu technológií. | |
463 | -1 | $1 001 eu_un_cat*0229572 $1 011 $a 1335-4205 $1 200 1 $a Communications $e scientific letters of the University of Žilina $v Vol. 19, no. 1 (2017), pp. 75-80 $1 210 $a Žilina $c University of Žilina $d 2017 |
541 | 1- | $a Problematické aspekty technologického vzdelávania na Slovensku |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006253 $a školstvo |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0004466 $a politika školská |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006256 $a školy stredné |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006257 $a školy stredné odborné |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006430 $a technológia |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0004814 $a predmety učebné |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0003009 $a kvalita |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006693 $a učitelia |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0002700 $a kariéra |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0003006 $a kvalifikácia |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0003379 $a mládež |
675 | $v 1. stred. $z slo | |
700 | -1 | $3 eu_un_auth*0005808 $a Hašková $b Alena $4 070 |
701 | -1 | $3 eu_un_auth*0066435 $a Manduľáková $b Silvia $4 070 |
701 | -1 | $3 eu_un_auth*0066436 $a Van Merode $b Dirk $4 070 |
801 | -0 | $a SK $b BA004 $c 20170517 $g AACR2 |