Vytlačiť
1. Prečo školenia nikdy nefungovali...
SYS | 0234631 | |
---|---|---|
LBL | 00000naa--22^^^^^---450- | |
005 | 20221104113118.7 | |
100 | $a 20170725a2017łłłłm--y0sloc0103----ba | |
101 | 0- | $a slo |
102 | $a SK | |
200 | 1- | $a Prečo školenia nikdy nefungovali... $f Peter Minárik |
330 | $a Problémy a výzvy školenia nevyriešia problém v praxi. Pomáhajú len pri efektívnom rieší problému. Zamestanec si svoj rozvoj musí odpracovať, čiže aplikovať konkrétne činnosti do každodennej praxe. Fázy učenia sa účastníkov na školení. | |
463 | -1 | $1 001 eu_un_cat*0234477 $1 011 $a 1339-2433 $1 200 1 $a Zisk manažment $v Roč. 9, č. 6-7 (2017), s. 32-34 $1 210 $a Žilina $c Poradca podnikateľa $d 2017 |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0005188 $a psychológia ekonomická |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006252 $a školenie odborné |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0005556 $a rozvoj pracovníkov |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0003494 $a motivácia pracovná |
700 | -1 | $3 eu_un_auth*0024830 $a Minárik $b Peter $4 070 |
801 | -0 | $a SK $b BA004 $c 20170725 $g AACR2 |