Vytlačiť
1. E-learning ako nástroj pre zvyšovanie efektívnosti výučby
Názov | E-learning ako nástroj pre zvyšovanie efektívnosti výučby | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Preklad názvu | E-learning as the Tool for Improvement the Effectiveness of Teaching Process | ||||||||
Autorské údaje | Roman Lacko, František Hurný | ||||||||
Autor | Lacko Roman EUBPHFKEK - Katedra ekonómie PHF - zrušené | ||||||||
Spoluautori | Hurný František EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF | ||||||||
Zdrojový dokument | Journal of innovations and applied statistics : vedecký internetový časopis. Roč. 7, č. 2 (2017), s. 60-64 online. - Košice : Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF EU, 2017. ISSN 1338-5224 | ||||||||
Poznámky | I-17-103-00 (Alternatívne prístupy k hodnoteniu podnikovej výkonnosti a efektívnosti) | ||||||||
Druh dokumentu | rozpis článkov z periodík | ||||||||
Jazyk dokumentu | slovenčina | ||||||||
Krajina vydania | Slovenská republika | ||||||||
Heslá | vzdelávanie elektronické * študenti * počítače * výučba vedecká * školy stredné * politika vzdelávania | ||||||||
Anotácia | Návrh výskumného modelu, ktorý by pochopil zámery používania e-learningu u vysokoškolských študentov a tiež faktory, ktoré poukazujú na významné rozdiely medzi používaním počítačov a smartfónov. | ||||||||
Kategória EPC | Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch | ||||||||
Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ | ||||||||
Archív EPC | E17 00876-010, kópia plného textu | ||||||||
Odkazy | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika | ||||||||
Čísla | 2017: 2 | ||||||||
|